A Klíma Áruház Kft. garanciális feltételei

Ügyfélszolgálat: +36(1)666 7001 1131 Bp, Reitter Ferenc u. 132/c

Klímaáruház

"19 év, 150 000 eladott klíma"
Toshiba
Midea
LG
Hitachi
Panasonic
C&H
Hisense
Nord
Samsung
Daikin

Klíma kereső TIPP: Hogyan válasszak klímaberendezést?

1. Válasszon helyiséget! *
* Több helyiség is hozzáadható!
2. Adjon meg paramétereket!
Adjon hozzá helyisége(ke)t, majd használja a Keresés indítása gombot! Az ajánlott klímaberendezés típusát nem a szoba típusa, hanem annak paraméterei határozzák meg.
3. Listázza ki a találatokat!
Adjon hozzá helyiséget...

Garancia

 

Garancia

Klíma Áruház Kft. az általa leszállított berendezésekre a SZAKSZERŰ BEÜZEMELÉSTŐL számított 6,12, 24, 36, 60 ÉS 120 hónap garanciát vállal:

 

Samsung:

regisztráció nélkül: 12 hónap teljeskörű
regisztráció után: 36+24 hónap, (5 év kompresszor, 3 év teljeskörű). A garancia érvényesítésénekfeltétele, az évi
1x-i számlával igazolt szakszerű karbantartás és a regisztracio.samsung.hu oldalon való termékregisztráció
 

Nord: 60 hónap teljeskörű

garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 1x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás

 

Hitachi: 120 hónap teljeskörű

garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás

 

Hisense: 36 hónap teljeskörű

garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 1x számlával vagy munkalappal karbantartás

 

Lg: 36 hónap teljeskörű

garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt karantartás

 

Midea: 

regisztráció nélkül: 24 hónap teljeskörű
regisztráció után: 24+36 hónap teljeskörű: garancia érvényesítésének feltétele az évi 2x-i számlával
vagy munkalappal
igazolt karbantartás és a midea.hu olalon történá termékregisztráció

 

Panasonic: 60 hónap teljeskörű

garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás

 

Garanciális igényét minden esetben a beüzemelő szakemberen keresztül érvényesítse! 

 

A garancia érvényét veszti, ha Megrendelő a fizetési feltételeknek nem tett eleget, vagy ha a leírt szakszerűtlen használat és szerelés megvalósult, illetve, hogyha a berendezést olyan személy helyezte üzembe aki nem rendelkezik erre vonatkozóan jogosítványokkal (zöldkártya).

Klíma Áruház Kft. nem tartozik felelősséggel rendszertervezési hibából, szakszerűtlen szerelésből és mozgatásból, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért. A jótállás érvényét veszti, ha a leszállított berendezéseket jogosulatlanul helyezték üzembe vagy átalakították.

 

Kérjük a vásárlás után a mellékelt kezelési utasítást és a garanciafüzetet olvassa el, valamint a beüzemelést követően követelje meg a beüzemelő szakszervitől, hogy tartson oktatást a szakszerű üzemeltetésről.

 

Általános garanciális feltételek.


A jótállási idő: a 151/2003 (IX.22.) sz. Korm. Rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásárolt kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre, a vásárlás napjától számított 12 hónap jótállás érvényes, amelyet a vásárló a vásárlás helyén érvényesíthet számla vagy blokk felmutatása esetében. Vidéki vásárlás esetén postázva vagy futárral felküldve is intézhető a garanciális javítás. Ez esetben a visszaszállítás költségét a vásárló állja, amennyiben a fogyasztási cikk súlya nem haladja meg a 10
kg-ot.

A berendezés üzembe helyezése különleges szakértelmet kíván ezért, azt csak arra kiképzett szakember végezheti. A jótállási igény csak a helyesen kitöltött jótállási jeggyel érvényesíthető.

A jótállási igényt csak a berendezés tulajdonosa érvényesítheti, amennyiben be tudja mutatni a megfelelően kitöltött jótállási jegyet, a fizetési (számla, nyugta) és a beüzemelési bizonylatot. Az érvényesítés szempontjából nagyon fontos, hogy fel legyen tüntetve az üzembe helyezési szelvényen a beüzemelő zöldkártya száma és a neve (cég esetén pecsét).

A jótállási jegy megrongálódása, elhagyása, helytelen kitöltése, át- illetve kijavítása, a garancia elvesztésével jár!

Amennyiben a vásárolt készülék 3 munkanapon belül meghibásodik, azt a forgalmazó köteles kicserélni a (jótállási jegy, számla, üzembe helyezési szelvény) készülék tulajdonosának a vársárlás helyén, feltéve, ha a hiba rendeltetésszerű használat alatt következett be, a megfelelő dokumentumokat be tudja mutatni és a termék gyári csomagolása megvan.

Tekintettel arra, hogy a berendezések állás közben is romolhatnak ezért (ha a terméket nem helyezték üzembe) a vásárlást követő 30. nap elteltével megkezdődik a jótállási idő.

Kérjük a vásárlás után a berendezéshez mellékelt kezelési utasítását és a garanciafüzetet olvassa el! Kérjük, hogy a beüzemelést követően követelje meg a beüzemelő szakszerviztől, hogy tartson oktatást a szakszerű üzemeltetésről.

A készülék meghibásodását a garancia jegyen feltüntetett beüzemelőnél kell bejelenteni. Abban az esetben, ha a beüzemelő nem érhető el, akkor hívja (Samsung esetében a 0680-SAMSUNG telefonszámot) egyéb berendezések (Hitachi, Hisense, Ozon, Clivet, Eden,) esetén a Klíma Áruház Kft ügyfélszolgálatát (            +361-666-7001      ) ahol tájékoztatják a további lehetőségekről.

A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe!

A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás az elektronikus fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezés előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.

A garancia megszűnéseinek okai (ha a megbízott szerviz bizonyítja):

    • nem rendeltetésszerű használat
    • szakszerűtlen kezelés
    • átalakítás
    • helytelen tárolás
    • elemi kár
    • helytelenül kitöltött beüzemelési szelvény
    • az előírt karbantartás hiánya,
    • a karbantartás regisztrálásának hiánya
    • a karbantartás ténye nincs számlával alátámasztva.

 

 

0